2010. július 27., kedd

Tortázás

Nagyon várta már, és konkrét elképzelése volt, hogy milyet szeretne: “haniliásat”. Ami pedig a külsejét illeti, hol Spongyabobot, hol Mikit kért rá. Egy Mikis napon mentünk el megrendelni.

Megilletődött, amikor megpillantotta és először csak távolról méregette.
IMG_6591 
Bíztatásunkra közelebb merészkedett.
IMG_6593 
Lélegzetvisszafojtva figyelte a gyertyaláng táncát.IMG_6597 Nézzétek ezt a boldogságot:
IMG_6598Most jön a kedvenc képem. Annyira bájos, ahogy csodálja, ugye?
IMG_6601  “Szújjam el???”
IMG_6608 IMG_6611Sikerült!!!
IMG_6613  A szeletelésig persze nem tudott várni…
IMG_6615 IMG_6622IMG_6620Természetesen kapott ám ajándékot is, de azt majd egy másik bejegyzésben mutatom.

5 megjegyzés:

Gigi írta...

Jesszus Atya EEg mekkora torta...Csodafinomnak tunik! Az volt?
Mincsi hihetetlen edes a kepeken, mennyire csodalja a tortajat:)
A legjobb kep a konyok-nyalos! Persze a nagyon orulos is edes...es szep....jaj, nem emelek ki egyet sem MIND CSODACUKOR!

Vicus írta...

Gyönyörű a torta, és tényleg hatalmas!

Mincsitől el vagyok ájulva. Hihetetlen a hajzuhatag, amit produkáltatok, elég sokat dolgozhatott rajta Apa. :P Jóvanna, rigy vagyok!

Csodaszép lánykáitok vannak, milli cupp nekik!

Tinca írta...

Sziasztok Csajok!
A torta finom volt (oroszkrém), de jobban jártunk volna a szokásos dobossal.
Haja az van bizony, én is oda vagyok érte. :) De még mindig nem hiszem el, hogy szőke lányom van. Nekem. Szőke! :)

Szilvi írta...

A torta naaagy, az ünnepelt édes nagyon! :)
Nekem is a könyök nyalós kép tetszett a legjobban! :)
Látszik Mincsin, hogy nagyon boldog!

Timi írta...

Mindent elmondtak előttem, de akkor is írok: MÉG EGYSZER BOLDOG SZÜLINAPOT SZŐKEMINCSI;))))))) Kb. úgy éreznék én is mint Te, ha sötétbarnák lennének a lányaim:D