2009. november 7., szombat

MINCSIllag születik

Ilyen hatással volt ma Mincsikére a Csillag születik.
Pár dologra felhívnám a figyelmet, mielőtt megnézitek:
- A videó elején az “elmúúúlt” többszöri említése Máté Péter: Ez majdnem szerelem volt c. számának köszönhető, ennyi rögzült belőle első hallás után Mincsikében.
- A szöveg egy részének fordítása: “megdádázom az aját, meg a Martinát, ha nem eszi meg az ebédet…”
- Az ének további részében ne törekedjetek rá, hogy megértsétek a szöveget, többnyire halandzsázik.
- Figyeljétek az alkalémi mikrofonját.
- A színpadi koreográfia a sajátja, szerintem vérprofi.
- Ha túl hangosnak találjátok, az nem feltétlen azért van, mert nagyon fel van hangosítva a gépetek. Mincsike ilyen mindig. Túl hangos.
Azt hiszem ennyi. Várom a véleményeket. Ugye, hogy született tehetség?

11 megjegyzés:

Kiss Zsu írta...

IMÁDOM!! Ahogy mutogat közben, eszméletlen, jövő héten találkoznunk KELL! Hogy összeeresszük az én hangos lányommal! :)

Tinca írta...

:) Ugye? Megnéztem már egy párszor, de mindig nyihogok rajta. Jó, én az anyja vagyok, így elfogult.

Oké, max. gyúrunk majd füldugót vattából. :) Pusz

Szilvi írta...

Aszta, micsoda szinész- ööö bocsánat, énekesnő!!!!
Denivel 3X néztük meg!
A mozgását tanítani kellene! :)
Nagyon-nagyon tehetséges! :)
IMÁDNI VALÓ!!!!

Puszi!
(nem is hangos, pont jó!!!!!!) :)

Timi írta...

ÉÉédes bogár Micsi!! Előadóművész lesz belőle :DDDDD És még gesztikulál is, ez kész!:DDD

Timi írta...

Jaj félreírtam, szóval MiNCSI

Bökszi24 írta...

Nagyon édes a művésznő! :))
Oda vagyok meg vissza tőle!

Noémi írta...

Nagyon-nagyon édi.. Aliz ideszaladt, amikor meghallotta a hangját, és kiabálta Nincsike... majd táncraperdűlt...

Edina írta...

Hát ez kész! Színpadra született a lányod. :) Ha felébred Márk megmutatom neki, hátha ösztönzőleg hat. Ő soha nem énekel és nem is táncol.

Lizzy írta...

na, hol kezdjem?
Eeeemúúúlt....:))))
Az a hangerő nem semmi...és a teátrális kézmozdulatok kifejezetten profik, tényleg...Nem lehet, hogy valaki(khhmm...) zsemle sütés közben így énekelget a konyhában, és Mincsi csak utánoz?:)

A dallam még hagy némi kívánni valót maga után,de nem lehet mindenben profi egy 2 éves, nem igaz?
:)
De összegezve:
IMÁDUNK MINCSUSZ!!!!Csúcs vagy!

Tinca írta...

Köszi Csajok, hogy Ti sem bírtátok ki szó nélkül ezt a videót. :)

Látnotok kéne, hogy milyen jót nevet magán, amikor megmutatom neki. Na majd lehet, hogy videózom azt is.

Gigi! NEM éneklek zsemlesütés közben, max. rajzfilmslágereket, mert az megy egész nap, és már akkor is hallom, ha csend van. És olyan is előfordult, hogy boltban pénztárnál is a Barney-ból dúdoltam egy dalt. Észre se veszem már komolyan. De szerintem ez Nektek is ismerős. UGYE?

Lizzy írta...

:)
Gigi ül a megyei egyetemi kórház recepcióján full egyenruhában, smink, stb...
és énekel:
Nézd itt jön Noddy.NODDY...nánánánánááá....
:))))))