2011. március 10., csütörtök

Mincsike és a mobil

Ígértem, hogy írok pár sort Mincsike és a mobil kapcsolatáról.

Néhány hete kezdődött… Amikor kórházban voltam nem bírtam ki, és többször kértem Martinát, hogy adja át neki a telefont, hadd halljam legalább a hangját. Ezt megelőzően sosem nyúlt hozzá, nem telefonáltattuk. Az engem hívóknak nem kellett attól tartaniuk, hogy egy töpörtyű veszi fel a telefont és produkálja magát a vonal túlsó végén. Hogy én mennyire utálom az ilyet. Nyilván, ha felhívok valakit, az azért van, mert valami közlendőm adódott, nem pedig azért, hogy hosszasan könyörögjek egy picikének, hogy vigye már oda valamelyik szülőjének a telefont.
Na de visszatérve az én csemetémre:

Mára kicsit megváltozott Mincsike viszonya a mobilhoz, mobilomhoz, bár a hívásaimat továbbra sem fogadja.
Amire viszont rájött magától:
- Hogyan kell lefényképezni abban a 20 másodpercben, amikor tusolás után tiszta pizsiért rohanok, mert elfelejtettem magammal vinni.
- Hogyan kell a régi, kedvenc képeimet egy mozdulattal, visszafordíthatatlanul törölni.
- Hogyan lehet alkalmazásokat törölni.
- Hogyan kell e-mailt írni, és küldeni.
- Hogyan kell este 10 órakor a híváslistámból felhívni az utolsó számot.
- Hogyan kell beállítani a telefont, hogy hajnali 3:15-kor ébresszen.

Próbálok jobban figyelni a jövőben, és kihasználni a repülő üzemmódot, mert szeretném elkerülni, hogy a villanyszerelőnk a késő esti órákban MMS-t kapjon egy szoptatásról.

IMG_1538K

Nincsenek megjegyzések: