2011. május 10., kedd

Babylight, avagy infók Mironról

Miron montázs 2mmmm

Néhány infó a Kislegényről:
A legfontosabb, hogy ahogy betöltötte a 3 hónapot a pocakfájást, mintha elvágták volna. Hurrá, hurrá!!! Azóta van egy tündéri kispasim, aki már nem sír egész nap azért, mert fáj a hasija. Most azért sír egész nap, mert megszokta, hogy ha sír, akkor felvesszük. (Nem sír ám, csak ez úgy ide passzolt. Jó kisfiú.)

Az éjszakákat végigalussza. Ha ébren van, sokat vigyorog és próbálgatja a hangját. Küzd a hasrafordulással is, nagyon ügyes. Úgy fejlődik, ahogy kell, azt csinálja, amit egy ennyi idős babuci szokott, nem részletezem.

Egy kép az én kis Szuperhősömről…

IMG_9999m

Azért is mutatom, mert a bejegyzés nyitóképét Apa nagyon leszólta. Szerinte sokkal-sokkal szebb Miron, és kifejezetten előnytelen szögből fotóztam. Hajlok rá, hogy igaza van (tudom, mint mindig…), de így összefűzve mégis szeretem. Egyébként mindkét kép hetekkel ezelőtt készült, úgyhogy időszerű lenne elővenni a masinát…

Ma volt 14 hetes, a mérleg 6,7 kilót mutatott. Nem rossz, főleg annak ismeretében, hogy az egyetlen dolog, amivel nem tudok dicsekedni vele kapcsolatban, az az étvágya. Tejcim sajnos nincs, a tápszert pedig utálja. Mondhatom, hogy mindegyiket, hiszen 6 félét próbáltunk, szerintem ebből már nyugodtan általánosíthatok. Nem volt mit tenni, elkezdtem a hozzátáplálást. Sütőtökmatyi a lelkem, abból még sosem hagyott egy fél kanálnyit sem, annyira imádja.

Hosszúságát nem mértem, én ahhoz túl béna vagyok, majd a védőnő megteszi. Az biztos, hogy sokat nőtt, ugyanis a babaváró fiókok tartalma már teljesen lecserélődött. Több tömött zacskóban vándorolt át Zsuzsi barátnőmékhez, mert neki is kisfia fog születni hamarosan. Számára most Miron az elrettentő példa. Eddig azért drukkolt az egészségen túl, hogy szép legyen, némi haj is jó lenne és persze ne álljanak el a fülei, de mára már sokkal lejjebb adta: Ne olyan legyen, mint Miron – nem baj, ha kopasz lesz, csak ne fájjon a hasa. Milyen igaz… Mondjuk Miron újabban mintababa, vagy - Gigi után szabadon - babylight, úgyhogy most már nyugodtan lehet irigyelni! Az első fogacskáig… Ugyanis az eddigiekből kiindulva számítok rá, hogy Kisemberrel az sem lesz egyszerű…

Ez a bejegyzés alvás terhére született, de már összefolynak a betűk, úgyhogy megyek.

Búcsúzóul egy aranyoska kép két leendő focistalábról, háttérben két gitáros kezecskével… (Apa szerint dobverők lesznek benne nem pengető, de én azt nem akarom!!!)

Puszilgatnivaló

Nincsenek megjegyzések: