2012. szeptember 30., vasárnap

Mincsiszáj – már megint…

Hoztam megint egy adagot, kár lenne nem lejegyezni őket…

Útközben, autóban, minden előzmény nélkül:
”Néha az jut eszembe, hogy elfelejtettem kutyakaját enni hagymás gofrival.”
Igazi ínyenc a lelkem.:) Rágugliztam, nem találtam ilyet. Gasztrobloggerek hajrá!

***

- Mincsikém, ha még egyszer…(itt már nem emlékszem mit mondtam)… akkor ráverek a popsidra.
- Jó, de ígérd meg, hogy nagyon óvatosan!

***

Teraszon játszott elmélyülten, egyszer csak:
“Tök csúnya hangja van a szomszédnak!”
És azt kell, hogy mondjam, megint igaza volt. Tök csúnya. Sajnos sokszor amit mond, az is…

***

Barbiöltöztetés...
- Neked nem lenne jó ez a ruha anya.
- Miért?
- Tudod…
- Nem, nem tudom Kicsim.
- Hát mert neked másmilyen a hasad.
- Akarod mondani nagyobb?
- Hát…

***

Az étvágyával mostanában nincs baj. Illetve…
- Mincsike, ez hányadik zsemle?
- Ööö… ez a kettedik után jött.
Hozzáteszem azért, ezek a megszokott boltinál apróbb zsemlécskék voltak, de akkor is…

***

Mincsikém kedves, én pedig elolvadok…
“Az összes anyuka közül téged szeretlek a legjobban!”

***

Mincsikém még kedvesebb…
”Az hogy lehet hogy a legjobb anyuka az enyém??”

***

Ovihatás (szerintem). Fejvesztve rohan a WC-re, közben kiabálja:
”Mindjárt bebugyozok!”
Elsőre csak egy csodálkozó arccal reagáltam, amit mondjuk úgyse látott. Nem tudtam eldönteni, hogy ebben az esetben mi a helyes.
A. Ha kijavítom, hogy nem bugyozás, hanem hugyozás.
B.  Ha elmagyarázom, hogy az csúnya szó, és felajánlok más alternatívákat, amit szívesebben hall az ember.
C.  Ha egyszerűen nem hallom meg.
A körülmények úgy alakultak, hogy maradt az utolsó. Viszont még egyszer halottam tőle, úgyhogy azóta már túl vagyunk az A-n és a B-n is. Meglátjuk. Egyébként kiderült, hogy Minervám a bugyoz igét a  bugyi szóból (is) képezte és végülis így már nem csak vicces, hanem határozottan logikus is.

***

Ovis angol után…
- Hogy tetszett az angol, mit tanultatok?
- Nem emlékszem… Ja, de egy dologra igen… JUMP! Azt jelenti, hogy ugrik… De ezt eddig is tudtam.
Kár, hogy a hangsúlyt nem tudom leírni…

***

Fürdés után, a párás ablakra:
”Ennyire izzad az ablak?”

***

Martina fent tanult, órák óta nem láttuk már, és elég késő volt.
- Martinaaaaa! Gyere, mert lemaradsz a jégkrémről! – kiabálta neki Mincsike
- De Kicsim, nincs is itthon jégkrém! – mondtam neki
- Nem baj. De így legalább lejön.
És tényleg!:)

Nincsenek megjegyzések: