2014. augusztus 31., vasárnap

Könyv, toll, tinta, ceruza, rontom-bontom…

Valami tévedés lehet igen, hiszen tegnap született. Na jó, nem tegnap, de nem régen, még mindenre pontosan emlékszem. Sóhajtottam is most gyorsan egyet jó mélyről… Hogy a csudába lehet ez?

Mincsikém holnap iskolába megy. Leírom, mert még magam se hiszem el.

IMG_9488

Nagyon aggódom, féltem kis törékeny lelkét, nehogy valami csalódás érje már rögtön az elején. Senkit nem ismer az osztályban. Be tud illeszkedni vajon könnyen egy kész, összeszokott társaságba? Az osztály nagyobb része egy ovis csoportba járt, ismerik egymást. Kihívás lesz nekik az új kislány, vagy kiközösítik? Tele vagyok félelemmel, de persze kifelé csak pozitívan tudom…

Pakolunk, készülődünk, illetve már szinte minden rendben, számolom visszafelé az órákat.

Holnap évnyitó, aztán becsengetnek, és nincs megállás úgy 15 évig…

IMG_9496IMG_9498IMG_9504IMG_9509IMG_9514IMG_9520

Végére egy idézet, amit szerintem holnap akaratlanul is mantrázni fogok:

“Megvallom, kicsit félek.

A székek, a padok oly nagyok.

És nincs itt az óvó néni és nagyon egyedül vagyok.”

(Deák Tóth Ágoston)

Nincsenek megjegyzések: