2009. október 23., péntek

Az indirekt módszereim…

Olykor Martinát használom fel ahhoz, hogy elérjem Mincsikénél, amit szeretnék. Általában nem jön be a trükk, de mégis bevetem, amikor már nem tudok jobbat, hátha egyszer…

A probléma:
Mincsike lábán sosincs papucs. Igaz padlófűtés van, de folyamatosan még nem megy, így egy szál zokniban félek, hogy megfázik. Duplazokni sem elég.
Szobacipőt is próbáltam már, de azt is leveszi. Több papucsa is van, szebbnél szebbek, de hiába…

A rávezetéses próbálkozás:
Martina zokniban mászkál. Én észreveszem, csípőre teszem mindkét kezem és mérgesen mondom:
- Ejnye-bejnye, nincs rajtad papucs? Nagyon mérges vagyok. Gyorsan vedd fel, mert megfázol és akkor szólni kell a doktor bácsinak.*
Martina megszeppen és felveszi a papucsát, persze mindezt nagyon teátrálisan.
Én Mincsikéhez fordulok és kedvesen elmesélem neki, hogy Martina papucs nélkül mászkált, és rá kellett szólnom, mert meg fog fázni, beteg lesz és akkor szólni kell a doktor bácsinak.

A módszer eredményessége:
Mincsike megsajnálja Martinát. Papucs nélkül(!) odafut hozzá, majd így vigasztalja:
- Nem kell félni a doktor bácsitól, meggyógyít!

Na, most akkor hogyan tovább? Ötletek?

* Tudom nem szép dolog, hogy a doktor bácsi a mumus nálunk, de tényleg csak nagyon ritkán, végső tanácstalanságomban szoktam bevetni.

IMG_2291

2 megjegyzés:

Lizzy írta...

hah..ha...ha..haaa.... asziszitek ti naiv felnőttek, hogy hülyék vagyunk? Okos értelmes Mincsi barátnőm is túl okos ahhoz, hogy át lehessen verni a fejét..ezt tudhatnád Anya!
És Tina meg szégyellje magát, amiért részt vesz ilyen alattomos akciókban.
Anya!Megoldás? Padlófűtést bekapcsolni, hadd menjen éjjel-nappal!
:D

Tinca írta...

Jó, de akkor meg ver a víz egész nap a melegtől, tudod a túlsúly egyik hátránya...
Nem, nem tudok lefogyni, ne is javasold, rendben? :-)