2009. október 20., kedd

Pitát sütöttem

Négy hónap után végre újra itthon vannak Komáék.
Mincsike kb. úgy viselkedett hétvégén az első találkozásnál, ahogy vártam. Negyed óra apáhozbújós, szégyenlős huncutkodás után, ott folytatta, ahol abbahagyta júniusban. Volt ölelgetés, puszilgatás, simogatás mindkét körinek.

Nagyon sok szép, kedves és eltalált ajándékot kaptunk, jó érzés volt nagyon.
Ha Mincsikén múlik, akkor a spongyabobos tusfürdővel és a bobos fogkefével megy aludni – volt is hiszti, amiért nem tehette.

Gyrost ettünk, amiben annyi volt a különleges, hogy én sütöttem a pitát is. Szerintem nem kellett szégyenkeznem, nagyon jól sikerült. Természetesen a receptet Limaránál találtam. (Nagyon köszi a receptet és a segítséget!!!)

IMG_2227

IMG_2242

Andi! Köszi, hogy regiztél, és olvasol Te is. :-)

Nincsenek megjegyzések: