2009. november 4., szerda

A Twilight Saga és mi

IMG_2489A lányom az őszi szünetben kiolvasta az első (Twilight) és a második részt (New Moon), majd elkezdte a harmadikat (Eclipse). Ez durván 1200 oldal. Megnézte a Twilight-ot DVD-n is.
Emellett persze tanult és foglalkozott Minervával is.

Stephenie, mit tettél Martinával??? A HP összes része ott sorakozik a könyvespolcon, de feléjük se nézett.  
Komolyan mondom annyira megdöbbentett ez az egész. Szinte már bosszantott, hogy a lányom, aki a kötelezőkön kívül nem nagyon olvasott könyvet, önszántából meg pláne, most le se teszi ezeket.
Miért pont egy vámpíros történet hozza lázba?
Hova tettem az eszem, amikor megvettem neki?

Elhatároztam, hogy én is elolvasom, mert meg kell ismernem, hogy mi az, ami ennyire tetszik Martinának és rá kell jönnöm, hogy mi tetszik neki rajta ennyire.

Pár nappal később…
Twilight kivégezve. New Moon is félig. A könyv jó. Nagyon jó!!!
Nem azt mondom, hogy ilyen jót még soha, de kifejezetten élvezem és szeretem a történetet, ahogy az írónő stílusát is. Nehéz abbahagyni és letenni, nem gondoltam volna.

Esténként elhangzik a kérdés mostanában: Hol tartasz? És végre van valaki, akivel meg lehet beszélni egy könyvet.
Ugyan kicsit undok volt tegnap Martina, mert kifecsegte, hogy Jacob vérfarkas, de tudom, hogy csak bosszút akart állni, amiért a 3. rész kicsomagolása után az volt az első dolgom, hogy felolvastam hangosan a könyv utolsó bekezdését.
Igen, én ilyen csúúúnya, gonosz anya vagyok.

Bemásolok egy verset, ezzel kezdődik az Eclipse:

Robert Frost:
Tűz és jég
Mondják: jéggé fagy a világ,
Mondják, megég.
Tudom, ilyen a vágy, tehát
Vallom a tűz-teóriát.
De ha kétszeri lesz a vég,
Mivel volt dolgom gyűlölettel,
Én azt mondanám, hogy a jég
Is príma fegyver
És épp elég.

Így nem kezdődhet egy rossz könyv, olvassátok csak el!

4 megjegyzés:

Limara írta...

Az unokaöcsém adta az első részt két napja a kezembe,nem akartam elhozni, mondván nem érdekel a vámpíros könyv. Nem tudom letenni. És nem tudom, miért, olvastam jobb könyvet, de mégis... :))

Bökszi24 írta...

Szia Tinca!
Én is rendszeres olvasótok vagyok, mint a többieknek is és ezt nem tudom szó nélkül hagyni.
A napokban néztem meg a filmet, de azóta már 2x is ismét. Én a könyvet nem olvastam de a film megbabonázott.
November 19-én lesz a második része a mozikba, már alig várom.
De ha a film ilyen jó volt azt hiszem hogy a könyveket is meg kell vennem!
Üdv: Szilvi
Imádom a történeteiteket, minden nap olvasom...

Lizzy írta...

HA lenne időm feltenném a lábam és elolvasnám----ámbár ha lenne időm( kacag-kacag) akkor inkább Leslie L Lawrence könyveket olvasnék,amit kinyitatlanul csücsülnek a polcon, és néznek le rám csúnyán...

Tinca írta...

Limara!
Nagyon örülök, hogy Neked is tetszik. :)

Szilvi!
Tegnap és is megnéztem a filmet, imádom.
Martinával azt hiszem tartunk egy csajos estét, ha már lesz a mozikban.
Olvasd el a könyvet is, ha teheted, nem fogsz csalódni.
És köszi, hogy olvasol. Írhatnál Te is. :)

Gigi!
Hagyd a csudába LL-t, ezt el kell olvasnod. Több, mint 2 kiló a 3 könyv, nem érné meg, hogy elküldjem, de gondolom Nálatok is van belőle bőven, ne hagyd ki.