2011. november 14., hétfő

Kupáncsapva,

avagy tudjátok, hogy…

…miért gondolkozom azon, hogy holnap délelőtt keresek egy fodrászt, aki vágna nekem egy elhanyagoltnak tűnő frufrut?

Miért törekszem a pókerarcra, kerülvén a homlokráncolást, szemöldök felhúzást, hunyorítást, révedezést stb?

Miért írtam be az ebay keresőjébe, hogy: big, majd azt, hogy huge sunglasses?

Miért néztem utána, hogy hol lehet nálunk kapni azt az alapozót, amivel a tetkós csávóról minden csicsát eltűntetettek? (http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ)

Miért nyomtam vezetés közben homlokomhoz Michael Bublé új karácsonyi cd-jét, majd amikor pirosat kaptam, miért bámultam ki úgy oldalra az ablakon, hogy hozzáérintettem szorosan a fejemet vállalva, hogy a járdán elhaladó gyalogosoknak beszédtémát biztosítok egész napra?

Miért vártam úgy a Martinát suli után, hogy kiszálltam az autóból, majd a hátsó üléshez mentem, és az ablakon keresztül bohóckodtam Mincsikének törekedve arra, hogy a homlokom minél nagyobb felülete folyamatosan érintkezzen az ablak még hűvös részével?

Miért örültem meg később, hogy a fagyasztóban nem csak csirkemellett és zöldségkeveréket találtam, hanem egy kis üveg jégert is, és örömömben egyből lehúztam az egészet a homlokomhoz nyomtam üvegestől?

Miért néz rám a család sajnálkozva, és mondanak olyanokat, hogy “jujj szegééény”, meg hogy “ez de durva” stb?

Miért döntöttem el, hogy KELL nekem végre egy jó sapka?

…….

Mert amikor elindultam Martináért a suliba, és kinyitottam a kocsiajtót - persze  kapkodva - a fejem valahogy ottmaradt. Izomból rántottam neki az ajtót, annak is a legsarkát… Egy darabig el se mertem indulni, úgy megszédültem. Aztán rámjött kínomban a röhögés, hogy ez mennyire gáz már… Kb. 2 centis felületi sérülés és egy igen nagy pukli díszít azóta, és persze fáj is.

Minerva az út felét végigsírta, és könyörgött, hogy úgy tartsam a fejem, hogy ő ne lássa a tükörben, vagy pedig használjam a sapkáját, azzal takarjam el.

Holnap délután a gimibe kell mennem Szülői Tanács ülésre. Pénteken pedig szintén oda terveztem, mert nyílt nap lesz. Holott ezzel nem kéne senkit riogatni szerintem.

Gigi szerint kezdjem azzal, hogy még nem szoktam meg, hogy az új Lamborghinim milyen alacsony, és ezért történt ez a baleset, de az is megoldás, ha odafésülöm a hajam. (NEM lehet odafésülni, tettem rá kísérletet másfél órában.) Akkor most mi is legyen???

A. Kérdés nélkül magyarázzam, hogy mi történt, vagy
B. Úgy csináljak, mintha semmi se történt volna – hahaha – és ha valaki megkérdezi, akkor mondjam el az igazat
C. Ne menjek sehova.

És úgy egyébként, Ti mire gondolnátok egy ilyen homlokdísz láttán?

A. Jól elverte a férje, mert részeg volt.
B. Jól elverte a részeg férje.
C. Jól elverte a férje.
D. Elesett, beverte a fejét, mert… be volt piálva.
E. Nekiment a sötétben valaminek, mert sokat ivott. 
F. A kocsiajtó sarkába verte be a fejét, amikor éppen kapkodva akart beülni.

Na? Milyen lesz a megítélésem szerintetek?

PS. Ja, és légyszi ne röhögjetek, ha találkozunk!!

Nincsenek megjegyzések: