2012. augusztus 2., csütörtök

Életjel

Ma reggel miután bekapcsoltam a gépet, azonnal elindítottam a blogszerkesztőt. Nem volt tudatos, így különösebb magyarázat nincs rá, hogy miért, hiszen 4 hónapja nem tettem. Nem kezdtem el azonnal írni, de egész nap ez motoszkált a fejemben. Időm nincs, de elengedni nem tudom, úgyhogy most igenis írni fogok!

Köszönjük, jól vagyunk. Nyár van, meleg van, ez utóbbit élvezzük, utáljuk - mikor melyik.

Mincsikém 5 éves lett. Lufik között ébredt azon a reggelen Sümegen. A nyaralásunk idejére esett a jeles nap, úgyhogy már ez is majdnem elég volt a  boldogságához, de azért az ajándékok tették igazán teljessé. IMG_4514

IMG_4541

Miron a napokban volt 1,5 éves. Imádnivaló kis csibész. Mostanában, ha róla kérdeznek, mindig ez a mondat ugrik be: “Nekem még ilyen rossz gyerekem nem volt.” Apát idéztem egyébként. Persze nem rossz ő, csak folyamatosan teljes embert igényel maga mellé, mert nagyon eleven. De legalább rájöttem, hogy  a lányok igenis jók voltak. (Bocsi, ha akkor másképp gondoltam.) IMG_3507

(Ági, mit is mondtál, mivel tisztítsam a gépem optikáját?)

Mi is történt még… Április óta? Na ne, azt már  nem tudom. Állatkerteztünk Veszprémben, családinapoztunk a gimiben, kalocsait hímeztem alvás helyett,

IMG_2676m

tanú és fotós lehettem a barátnőm esküvőjén – amit végigizgultam, de nagyon imádtam, és köszönöm!

IMG_3212mmAmíg nem volt ilyen kánikula, sokat fotóztam itt a környéken. Elsősorban Martinát,

IMG_3043m

IMG_2842mmm

Mincsikémet,

IMG_2495

és Miront,

IMG_1999m

de Sógornőm is partner volt ilyen kalandokban,

IMG_3091m

és sok szép kép készült Domciról és Andrásról is.

IMG_2765

IMG_2734m

Kész, döntöttem, kell egy blog a fotóknak is. Martinaaa, megcsinálod nekem?

Közben elveszítettem a fonalat, úgyhogy záróképként egy Gigis, mert itt voltak idén is, és ha  minden igaz beszélhetünk a dologról jövő időben is ugye???

IMG_5099mk

Nincsenek megjegyzések: