2009. augusztus 30., vasárnap

Ez az én ajám!

Délelőtt nem tudom mi volt a Minervával, de amint Martina elindult felém, elkezdett mérgesen kiabálni: "Ez az én ajám!" Majd rohant hozzám, és szorosan átölelt. Próbáltuk elmagyarázni neki, hogy ugyan nem téved, de Martinának is ugyanannyira vagyok anyája, mint neki - na ezt nem akarta tudomásul venni. Számtalanszor megismétlődött ez a jelenet, teljesen ki akart sajátítani magának. Ééédesem, imádom. :-)
Folyton a nyomomban van, kedves, aranyos, hízelgő, bár sokszor nem tudom eldönteni, hogy én kellek-e neki, vagy csak a hajam. :-) (Még mindig folyton tekergeti, ha fáradt, vagy álmos.)

Nem tudom hol hallotta, de ma is többször mondta: "Aja, kérdezhetek valamit?" Persze utána nem kérdez semmit. :-)

Ebéd után elmentünk megvenni Martinának a sulihoz hiányzó dolgokat, de bevallom, nekem is jó volt kimozdulni - shopping therapy. :-)


A képeken látható bevásárlókocsit Mincsike szúrta ki magának, valahogy ez eddig kimaradt az életéből. látni kellett volna milyen aranyosan tologatta. :-)

Az utazó bili nagy találmány, ma is többször örültem, hogy van. Táskában elfér, és tényleg bárhol használható, nem kell a koszos wc-k fölött emelgetni 14 kilót - és persze kényelmesebb a picinek is. Mindig a pisi-kaki miatt féltem az ilyen hosszabb utaktól, de szerencsére már ez miatt se kell, hogy aggódjak.

Megyek, mert a Vejedre ütök megy a TV2-n, és azt nem lehet elégszer látni. :-)

2 megjegyzés:

Lizzy írta...

Édes Mincsuszom!
Aja a Tiéd, igen, de még Tináé is, és kicsit Apáé is..
Azt olvastuk Anyával, hogy a 3.év közepe felé közeledve rohamosan nő az AJA-mánia....és az elválási trauma...aztán szépen csökken.
Én is éppen Anyázós korszakomat élem, ha sminkelni kezd azonnal rácsimpaszkodom, és mondom neki, hogy Anyaaaa!Ez beválik...ilyenkor mindig felvesz.
Menő a bevásárlókocsid!
Nem lehet elég korán kezdeni!
Cupp
Barinőd a távolból

Andi írta...

Drága Mincsi!
Kezet foghatnál Lorcsival! Nálunk is ez megy, szegény Evi el van nyomva. Elmagyaráztam én Evinek hogy Ő még kicsi, picit több odafigyelést igényel. Csakhogy Lorcsi már rafkós és ezt ki is használta! Most már rá szoktam szólni, hogy nem csak Ő van a világon, Evit is szeretem! De nem igazán hatotta meg a dolog! Úgy van vele, hogy Ő az Én anyukám, és senki más ne nyúljon hozzá! Beleértve apát is!!!!!!
Látom ment a shopping ezerrel, de nagyon jól állt Mincsinek!
Puszi