2009. augusztus 26., szerda

"Plázáznak" a lányok :-)






Hétvégén kettőt nálunk aludt a lányok unokatestvére, sógornőm lánya, férjem unokahúga, anyósom unokája, Dominika. :-)
Mozgalmas volt, és érdekes két nagylánnyal és egy picivel.
Jól éreztem magam, és ezt Mincsi nevében is mondom.
Lányok, ugye Ti is?
Amikor átjött Domka, és megláttam a csomagokat, biztos voltam benne, hogy legalább 2 hétre jött, csak a sógornőm nem merte mondani. Másnap rájöttem, hogy tévedek, újabb táska jött, 3 hét az a 2. :-)
Első nap csak Mincsiztek, számítógépeztek, és fürdőszobáztak. (1:4:5 arányban) Alvásra nem nagyon pazarolták az időt.
Másnap minden városnézős, kultúrális programtervem félredobva, és irány a győri Árkád, ott legalább van klíma. Harmadnap Budaörs, játékboltok és bevásárlóközpontok.

Megtanultam ebben a pár napban, hogy kék ruhához fontos a kék körömlakk, rózsaszín felsőhöz csakis rózsaszín fülbevaló illik, a hajbavaló kiválásztásánál is lényeges szempont a szín, és persze a táska formájára, színére, nagyságára is figyelni kell. :-) Csúcs volt, amit műveltek a csajok, eszembe juttatták 20 évvel ezelőtti önmagam, és persze be is pánikoltam kissé, hogy ekkora lányom van. :o

Egy hónap múlva itt leszünk éppen: http://www.wellnesshotelmendan.hu/
Ugye Török Zsuzsi? :-) Úgy várom!!!!

Nincsenek megjegyzések: