2009. szeptember 21., hétfő

Amire jó emlékezni – 2009 nyár

Nyáron történt néhány számomra kedves esemény, ami mindenképpen említést és "megmutatást" érdemel, úgyhogy jöjjön egy kis visszaemlékezés. Mert jó. :-)

Az első…
Martina bizonyítványa kitűnő lett. (Bocs Kislányom, nem hagyhattam ki, nagyon büszke vagyok Rád!) Ilyen szépen kezdődött a nyár.:-)

A második…
Gigi hazalátogatásának alkalmából mega-babatalit szervezett Zsu barátnőm. Nézzétek a képet mennyien voltunk!
IMG_0641kicsiFelejthetetlen volt, köszönjük Zsu! Mutatok még néhány képet…




IMG_0605kicsi

Lizzy tüneményes volt, amint beléptünk, megfogta Mincsi kezét, és vagy 10 percig vezetgette, nem engedte el. :-)


IMG_0624kicsi

Szerintetek melyik az én kislányom?










IMG_0653kicsi

Ekkor kezdődött a hintaló imádata. :-)









Gigi másnap a meglepetésem volt. Fogta magát, vonatra, majd taxiba ült, majd egyszer csak itt volt, én meg nagyon bambán néztem. Hirtelen felfoghatatlan volt, hogy a barátnőm a messzi Cambridge-ből hogy kerül ide. :-)
P1070127 Harmadnap még volt egy potyatalink Budajenőn egy nálunk felejtett mobil miatt. Ez a kép ott készült, nagyon szeretem.
Mincsikém kicsikét kölcsönvette Lizzy unokatestvéreit. Hihetetlenek ezek a gyerekek, pár perces ismeretség után milyen érzésekre képesek a másik iránt, ugye?

A harmadik…
Vicus barátnőmék meglátogattak, és csak másnap mentek el. Sajnos nagyon messze laknak tőlünk, nehéz megszervezni egy találkozást, és ritkán jön össze. :-(
IMG_0840kicsiAnnyira édes volt ez a két csöppség! Annus maga a megtestesült jóság, nagyon kedves, aranyos, és szép kislány.


IMG_0837kicsi

Ez a képet is imádom. :-)







IMG_0885kicsi

Sajnos, amire igazán belejöttek a játékba, másnap lett, és búcsúzni kellett. :-(




A negyedik…
LIDO DI JESOLO!!! :-)

Hotel Le Soleil 4624

A szálloda katalógusképe.
Élőben is ilyen szép.





IMG_0059

Ezt láttuk az erkélyről. Egy hétig non-stop napsütés, pizza pizzával, na meg az a sok pasta! Hmm, most azonnal indulnék vissza.

IMG_0323

Ezért Apa kinyír… No de sebaj, előtte majd valamivel kiengesztelem, és hátha mégse…
Szeretem ezt a képet, nagyon boldog voltam ott.

IMG_0430

Lehet, hogy a sok homok jobban tetszett Minervának, mint a sok víz. :-)
A mai napig emlegeti a tengerpartot, most is itt ül mellettem, meglátta ezt a képet, tapsol és mondja: “Itt van Mincsike a tengerparton.”


Természetesen Martina is velünk volt, de az engedélye nélkül nem merek képet mutatni róla, és most sajnos nincs kéznél. Na jó, bátorság! Keresek mégis. :-)
IMG_0478 A szálloda terasza, itt reggeliztünk.
A képen mondjuk capuccinozunk éppen, a család másik fele pedig alszik. Csoda, hogy visszavágyom?

Nincsenek megjegyzések: