2009. szeptember 20., vasárnap

Mincsiszáj

Mincsike felemelt kézzel, hátradőlt az ágyon és sóhajtott:
– Kimerültem.
Nyomozok, hogy honnan hallhatta, mert tőlem max. olyan formában, hogy “marha fáradt vagyok”.

***

Mincsike: – Kakaót akarok!
Én: – Kérek!
Mincsike: – Én is!

***

Kölesgolyót öntöttem neki egy tálkába, de leejtette, és elgurult mind. Legközelebb így kérte:
- Kérek golyót! Csak nehogy kiborítsam!

***

Mincsike: – Hogy telt az éjszakád?
Martina: – Jól köszönöm. És neked hogy telt az éjszakád?
Mincsike: – Hááát, korán lefeküdtem… (Nem igaz!!!!)

***

Ha megáll az autó, piros lámpánál, vagy kereszteződésnél, mérgesen:
- Naaa, menjünk már!
És a nyomaték kedvéért, csinál néhány hintázó mozdulatot is.

1 megjegyzés:

Klement Vilmos írta...

Ilyet az én lányom is tud:
Kinga: -Akarok tejcit
Anya: -Talán kérek szépen tejcit.
Kinga: -Akarok szépen tejcit.
Ezek a kiscsajok már csak ilyenek ...