2010. október 7., csütörtök

Ajjajjaj…

A címmel nem az egyik kedvenc Quimby számomra hívnám fel a figyelmeteket, hanem a sóhajra, ami a számat hagyja el reggel óta.

Megszállta a tetőnket kb. 8 ács, és tombolnak. A két kép között időben 1,5 óra a különbség, úgy egyébként meg elég sok…

IMG_6974

IMG_6983

Szerencsére a nap süt, és szorítsatok, hogy így is maradjon. Bár én már képzeletben láttam magam előtt a házunkat szakadó esőben tető nélkül, ahogy a viharos szél itt-ott a fólia alá kap és méteres darabokban szaggatja fel majd lengeti – de azért alapvetően optimista vagyok. Próbálom Apa felé is ezt mutatni, mert ahogy őt nézem, nem biztos, hogy most kéne megmérni a vérnyomását.

Megnyugtat azért, hogy látszólag nagyon gyors és szervezett munka folyik. Amúgy meg már nincs visszaút, úgyhogy teljesen mindegy…

A hanghatásokat nehéz lenne leírni. Az alsó szinten rettenetes, fent pedig kibírhatatlan. Egyszerre hallatszik, ahogy ütik a palát, ahogy kicsit odébb egy másik kupac leesik, ahogy a fűrészgép visít, ahogy fúrnak és persze a folyamatos kalapálás. A kiabálást írtam? 8 férfi ahogy beszél –többnyire felváltva ugyan, de elég hangosan. 18-nak tűnik…
Egy pozitív van az egészben, hogy tőlünk jönnek ezek a zajok, nem a szomszédtól mert azt sokkal nehezebben tolerálnám.

Még egy kép, hogy teljesen képben legyetek. :)

IMG_6982Mikor lesz itt rend???

5 megjegyzés:

Gigi írta...

Jaj dragam, mondtam, hogy nem kell tetot cserelnetek miattunk....ugye meszelni nem fogtok mire megyunk?

Na, egyebkent fel a fejjel, nagyon ugyesek es gyorsak a fiuk, hiphopp lecserelik a tetot, es nem most fog jonni Magyarorszag elso tropusi tipusu vihara, nyugiii.
Tegyel majd meg kepeket, erdekel, hogy all a munka.
puszika

Timi írta...

Az igen!! Na azt hiszem kiteszem a teraszra az új ernyőmet és gumicsizmámat, hátha aszályos időszak köszönt ránk!! Szerintem simán befejezik, nem mondanak zuhét meg vihart!

Edina írta...

Én a saját 2 kezemmel bontottam a cserepet 40 fokban, amikor anyuéknál tetőt cseréltünk, úgyhogy valahogy most nem sajnállak hogy 8 ember megcsinálja helyettetek. :P Na jó, egy kicsit. Csak mert kismama vagy. :D

Ivett írta...

én már képzeletben láttam magam előtt a házunkat szakadó esőben tető nélkül, ahogy a viharos szél itt-ott a fólia alá kap és méteres darabokban szaggatja fel majd lengeti
Ezek szerint a te képzeleted látta, ami velünk történt tavaly mikor építkeztünk. Szóról szóra így volt. És persze amíg nem volt tető a házon, addig minden nap jött egy vihar és ázott a ház ... És mindez nyáron, mikor jó időnek kellene lenni. Szerencsére most nem lesz eső az időjárás jelentés szerint.
Puszi

Tinca írta...

Gigi! Neked most nem válaszolok, mert úgyse olvasod. :(

Timi! Nagyon köszi, úgy látszik hatott! Talán megússzuk eső nélkül... De hogy én mennyire irigylem a Te esernyődet... :D

Edina! Felmásztál a tetőre??? SOHA nem tenném, csak ha 100 véreb kergetne, és ez lenne az egyetlen lehetséges irány... Szóval kemény lehetett... De a pénztárcátok így talán nem sínylette meg annyira, mint a miénk...

Ivett! Ez elég kemény lehetett. :S De milyen szép lett aztán, emlékszem még a képekre. Úgy látszik az idővel szerencsénk lesz, köszi mindenkinek, aki szorított. :)
Puszi