2009. december 6., vasárnap

A hétvége képekben

IMG_2781Az ajándékok egy része…IMG_2784 És amikor meglátta. Édes volt, boldog volt… IMG_2857 Inkább videó készült, igyekszem majd azt is mutatni.
IMG_2764Körivel tegnap…
IMG_2715 
… és az új szuper-szerkó Tőlük.
IMG_2743 
Peti nyakában, amit nem lehet megunni…

Jó volt, de nagyon gyorsan el is telt a hétvége.
Mincsike pörgött végig, és estére jól kifáradt mindkét nap. Én is pörögtem, kikapcsolódtam, és néhány alkalommal bizony elérzékenyültem.
- Magdi néniék ajándékai miatt – mindig felkészületlenül ér a kedvességük és a meglepetéseik. 
- Elérzékenyültem akkor is, amikor Mincsike csomagolta Andiék ajándékait…
- Természetesen akkor is, amikor ma reggel észrevette az ablakban az ajándékokat és bontogatta…
- Raindrop, kedves blogtársam mikiajándéka miatt – aki olvassa a hozzászólásokat is, az tudja, hogy mire gondolok.
- Végül pedig akkor, amikor búcsúztunk Andi barátnőméktől… (sóhaj)

Csilla! Köszöntelek az olvasóim között! (Benézek majd én is Hozzád.) Köszönöm, hogy ezentúl  itt leszel Te is!

Tamás, az imádott unokatestvér! :) Ja igen, akkor is elérzékenyültem, amikor megláttam, hogy Te is rendszeresen olvasol. Puszillak, és köszönöm!

1 megjegyzés:

Andi írta...

Az a csodálkozós kép nagyon aranyos!!!!