2009. december 14., hétfő

A Mikilány és az Angyal…

Naponta nézegetem Ági honlapját, de még nincsenek fent a képeink. Nem bírom én ezt a várakozást.

Tudom, nem könnyít és nem is gyorsít a dolgon, de mutatok néhány tavalyi fotót, olyan szépek. 
És itt még mosolygott.
IMG_4045 kicsi
IMG_4049 kicsiIMG_4054 kicsi IMG_4044 kicsi
IMG_4078 kicsi  Angyalkám
IMG_4033 kicsi IMG_4036 kicsi
Niki! Köszönöm, hogy bejelöltél rendszeres olvasásra, és köszönöm, hogy ezzel felhívtad magadra a figyelmemet. :) Nagyon szépek a képeid!!!

2 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

de szépek ezek a képek!!!
és a kislányod is olyan gyönyörű! :)
én is szeretnék ilyen fotókat készíteni, gondolom stúdióban voltatok... erre gyúrok, hogy nekem is legyen és ilyen kis Tündérkéket fotózhassak! :))

Tinca írta...

Szia Niki! Igen, stúdióban voltunk.
Én minden tőlem telhetőt megteszek: szorítok Neked nagyon! :) Sikerülni fog, gyönyörűek a képeid!!