2009. december 10., csütörtök

Még mindig az ajándékozásról…

Megint régen írtam bocsi, de teljesen leköt a karácsonyi készülődés. A számítógépet jelenleg szinte csak ajándékvásárlásra használom, meg persze az azt megelőző keresgélésre…
Egész jól állunk…

18 személy szerepel a listámon, ebből  3 – csak 3??? – embernek megvettük az ajándékot. 11 embernek vagy már van ajándéka, de keveslem, vagy már meg van rendelve, de még izgulni kell, hogy ide is érjen időben… Mennyi maradt? Nééégy? Négy szerettünknek még egyáltalán nincs ajándéka???

Ja igen, + 1, mert a topikbarátnők a tavalyi mikihúzáshoz hasonló karihúzást szerveznek, ami úgy zajlik kb, mint a suliban. Mindenki húz egy nevet, és azt megajándékozza. Jó buli volt tavaly is és izgalmas. Jó lenne már tudni, hogy fiús, vagy lányos cuccokat kell vásárolnom – Zsu, mikor írja meg Jani az én nevemet??

+ még 1, juteszembe, mert van egy megbízásom is. De még mindig jobb, mint pár évvel ezelőtt…

Anyukám megkért, hogy vegyem meg Apu ajándékát, mert én úgyis járok olyan helyre. Apukám adott pénzt, hogy intézzem Anyu meglepetését. Dédi adott pénzt Martina és Minerva ajándékára, amit szintén mi vettünk meg és mi is találtuk ki, hogy mi legyen az. Anyósom dettó. :) Ez még mind semmi, de megvettem a saját ajándékomat Szüleim és Dédi nevében, és Apa ajándékát is. Dédinek vettem ajándékot Anyuék nevében. Tudtatok követni? :) Én egész decemberben csak vásároltam, ami nem is olyan rossz, ha más pénzét kell költeni - de kitalálni, hogy kinek mit? Na az nem volt egyszerű… És persze a lebonyolítás sem, hogy gyerekszem ne lássa, és legyen némi meglepetés a fa alatt. 
Ezúttal rutinosan kezdtem. A lányoknak vettem olyan ajándékokat, melyek kérésre  eladók, átadhatók. Szerintetek? Idén valahogy mindenki megoldotta.

Nincsenek megjegyzések: