2010. május 31., hétfő

Valamit akarok!!!

Elegem van ebből az esős időből. Hideg van és sötét.
Mincsike nyűgös. Egész nap csak nyafog, hisztizik, vagy eszik. Olykor párhuzamosan csinálja ezeket.

A leggyakrabban ezt a mondatot hallani tőle: “Valamit akarok!”. Ilyenkor próbálok a gondolataiban olvasni, de többnyire kudarcot vallok. “Nem erre gondoltam” – a válasz, ha adok neki “valamit”. Hogy mi az a "valami”, amit szeretne, az legritkább esetben derül csak ki. Néha mázlim van, és kapok egy kis segítséget, mert hozzáteszi: “találd ki mit!” (Köszi!!!)

Pár napja együtt voltunk bevásárolni. Itthon, miután elpakoltam mindent a helyére, megjelent Mincsike, és kért “valamit”.
- Mi az a valami, amit szeretnél? – kérdeztem tőle.
- Valami, amit a boltban vettünk.
Elővettem csokit, pudingot, joghurtot, ropit, pogácsát, de egyik sem felelt meg neki.
- Valami gömbölyűt, amit a boltban vettünk!
Gömbölyű, gömbölyű… Keresgéltem, találgattam, majd Apa kisegített:
- Kindertojás! Azt add oda neki!
Odaadtam. Illetve odaadtam volna, ha megfogja, nem pedig seggre vágja magát a hisztitől.
- Nem erre gondoltam! Ez háromszögletű! Én gömbölyűt akarok!!!

Na itt adtam fel, mert elveszítettem az egyetlen támpontot, ami a “valami” alakjára vonatkozott. Ha Mincsikémnek a tojás az háromszögletű, akkor milyen alakú “valamit” keressek, ami számára gömbölyű??? A színére ezek után rá se mertem kérdezni.

IMG_5503

1 megjegyzés:

Lizzy írta...

jesszus....na, no comment....a valamit akarok kezdetu hiszti nyilvanvaloan Anya figyelmenek felhivasara iranyul, ezert en szerintem megprobalnam valami kedvenc jatekkal, gyurmaval, buborekfujassal, istentudjamivel elterelni a figyelmet...Lizzynel remekul alkalmazhato ez a modszer.
Proba, cseresznye.
a kepen viszont extra angyali feje van, inkabb egy kisordogos kepet kellett volna ide, nem?
Vagy a kontraszt miatt volt?
:)
Gigid