2010. június 18., péntek

Az idei nyaralásunk…

… az úgy néz ki, hogy sajnos elmarad…
A pénzt, amit ráfordítottunk volna, megtoldjuk még  1-2-3 nyaralás árával, és odaadjuk egy tetőfedőnek. Felesleges szépíteni, Minerva szobája cudarul beázott a nagy esőzések alatt. Nincs értelme tüneti kezelésnek, új tető kell és ez sajnos csak olyan áron lehetséges, hogy idén nem láthatjuk a tengert.
Nem valami jó érzés ez, pláne úgy, hogy a tavalyi nyaralás felejthetetlenre sikerült, de tudom, hogy ha meglátom majd az új tetőt, nagyon boldog leszek.

Új tető… Érdekes, mert választhattuk volna akár a hornyolt hódfarkút is, valamiért mégis mindkettőnknek az “Adria” fantázianevű tetszik – csak hogy ne kelljen teljesen lemondanunk róla ezen a nyáron sem?:)

Úgy gondolom, hogy  egy átlagos naptej árából 4-5 kúpcserepet biztos tudunk venni. Mivel nagytestű vagyok, így sok fér rám, tehát csak a magam részéről 15 kúpcseréppel tuti be tudok szállni a buliba.

Ezen kívül, az alábbi gondolat-elterelő, hangulatjavító, esélynövelő és vigasztaló intézkedéseket tettem, illetve teszem:

- Az utóbbi hónapok összegyűjtött utazási prospektusait átkötöttem spárgával, és kivittem a garázsba. Legközelebb az őszi iskolai papírgyűjtésnél válhat csak hasznossá, addig semmiképp.  Helyette tetőcserepes prospektusokat nézegetünk.

- Lemondtam a Hurrá Nyaralunk hírlevelét és töröltem a kedvenceim közül a Startutazást is.

- Amikor a rádióban megszólalt ma a Balatoni nyár, azonnal továbbnyomtam.

- Lecseréltem a telefonom háttérképét erről:
IMG_1047 - Terveztem, hogy újraolvasom az Agatha Christie regényeket. Az biztos hogy a Nyaraló gyilkosok és a Halál a Nílusonnal szemben előnyben fogom részesíteni a Gyilkosság a paplakban, vagy a Holttest a könyvtárszobában címűt. Továbbá az is nagyon valószínű, hogy ugyan már régóta szerettem volna, nem most fogom megvenni a Napsütötte Toscanat.

- Minden nyereményjátékon részt veszek, ami külföldi utazással kecsegtet, vagy belföldi wellnesst ígér.

- Lottózunk is. Hátha…

- Nem veszem meg a magazint, amihez strandpapucsot csomagoltak, se a Story nyári különszámát.

- Kizárólag térségünk időjárás előrejelzését figyelem, nem fogom megnézni többé, hogy hány fok várható Gran Canarián, se azt, hogy hány fokos az Adria, mert teljesen mindegy.

- Próbálom meggyőzni magam, hogy Spanyolország – igen, végül mellette döntöttünk -  ott lesz még jövőre is, nem kell elsietnünk.

- Ha egy repcsi fehér csíkot húz az égen, igyekszem arra gondolni, hogy ezeknek is letelt a nyaralásuk,  leégtek, gyomorrontásuk van és holnap már mehetnek dolgozni.

- A Tescoban a csokisoron ha a Balaton szelethez érek, tüntetőleg a másik oldalra fordulok.

- Nem nézek utána, hogy milyen az idei fürdőruhadivat.

- Idén kihagyom a Sex on the Beach koktélt is, helyette majd egy kólát kérek Apa, ha megyünk vacsorázni. (Egyáltalán mindent kihagyok, aminek a nevében szerepel a tenger, medence, pálmafa stb…)

Hullámzó a hangulatom egyébként. A tető az alapvetően feldob, nagyon örülök majd neki, ha készen lesz. A nyaralás hiánya viszont lehangol. Martinát is. Mincsike pedig még nem is tudja, úgyhogy pszt!

Edina írta...

Sajnálom,hogy nem tudtok menni, de ha ez vigasztal mi sem megyünk. Helyette lakást festünk, szerszámtárolót bővítünk, bepucoljuk a garázst, műhelyt. Meglátod, a szép új tető elfeledteti veled a nyaralást. Na meg az a felfordulás amivel egy tetőcsere jár! :P

Gigi írta...

Mi sem megyunk, max felszaladunk a tengerpartra 1-2 napra, de ennyi....alapitsunk klubot csajok:)
a 2010-ben nem nyaralok klubja:)

Tinca írta...

Na Edina, egy lakásfestés se lesz sétameccs a két pindurral... Mikor kezditek?

Gigi, Nálatok legalább van tengerpart...
Amúgy meg igen nagy disznóság, hogy nem jöttök haza, lassan egy éve nem láttalak...:P