2010. december 6., hétfő

Télapó az oviban

Ma délelőtt az oviba is ellátogatott a Télapó.
Marika óvónénink jóvoltából máris tudok mutatni képeket…

P4160019

Ezek a képek még a reggelinél készültek. Ne a sapkát figyeljétek, hogy hogy áll Mincsikén -  így sikerült felvenni gondolom. Inkább a tányérjában a vajaskenyeret… Míg a szemben ülő kisfiúnak már csak a héja van meg, Mincsikémé érintetlen és szerintem az is maradt. Akárcsak a poharában a tea.

P4160029Ezt az arcot figyeljétek! Szerintem az óvónénik meg se ismernék, ha mosolyogna.  
P4160030 P4160034 Itt éppen a “Két szarvas húzta, szán repítette…” résznél tartottak, legalábbis Minerva így mesélte.
P4160044 Nagy élmény volt ezeket a képeket nézegetni. Mincsike mondogatta, hogy ki kicsoda, így kicsit jobban képben vagyok. Bár jóval több fiúcskára mondta azt, hogy ott a Gergő, mint ahány Gergő valójában van a csoportban, de ennyi tévedés belefér.
Igazából én is mindig a fiúkkal vagyok bajban. Kétlányos anyukaként, számomra minden kisfiú egyforma. Na jó nem teljesen, annyi különbséget azért látok, hogy van szőke, meg barna, és helyesebb, meg kevésbé helyes, de több “fiókba” nem tudom őket tenni. Az ovistársakat már nagyjából megszokta a szemem, de nagy bajban voltam, amikor egyik anyuka megkérdezte tőlem egyik alkalommal, mivel én álltam az ajtóhoz legközelebb, hogy “Csabika még eszik?” Bekukkantottam, de tök feleslegesen – láttam “X” totál egyforma fiúcskát.  Végül nem volt mit tenni, beismertem, hogy hülyét kérdezett. (Nem hülyeséget, hanem hülyét, ebben az esetben ezt simán bevállalom.) Na jó, ez nem volt valami hatalmas sztori, van még néhány kép, inkább azt mutatom:
P4160045 Itt már megjött a Télapó! Felém semmi nem szivárgott ki, így fogalmam sincs kit rejt a piros ruha és a zöld gumicsizma, akár az igazi Télapó is lehet felőlem. Bár Mincsike azt mondta, hogy: “Nem hozta a rénszarhasait, ez kicsit másmilyen télapó volt”, de azért örülök, mert hisz benne és azóta nem emlegette azt, amit a múltkor. Szerintem a szakálla az szenzációs és igényes. Örülök, hogy nem egy 2 forintos teszkós jelmezzel kábították a gyerekeket.
(Bár zártkörű volt a rendezvény, tisztán látszik az ajtóban, hogy ezt nem mindenki tartotta tiszteletben.)
P4160051Ezen az utolsó képen már megkapták az ajándékaikat. Óvónénik készítettek egy aranyos télapós valamit, amiben csokimiki és szaloncukor volt, valamint kaptak egy jó nagy zacskó gyümölcsöt. (Ez nem látszik a képen.) Banán, alma, narancs, mandarin, kiwi és mogyoró volt benne bőségesen. Mincsikém persze azt gondolta, hogy ez a mai napra jár neki, így kb. ebben a sorrendben végig is kóstolta mindet. :)

Nincsenek megjegyzések: