2010. január 26., kedd

13 éve…

Tudjátok, hogy mit csináltam 13 éve?
Szültem egy gyönyörű kisbabát és olyan boldog voltam, mint azt megelőzően soha.
IMG_9808ff kicsi 
M a r t i n á n a k…
”Amikor még egész pici voltál, egy puszival jobbá tudtam tenni számodra a világot. Vagy egy kanálnyi orvossággal. Meg tudtam javítani olyasmit is, amin még a puszi sem segíthetett - ragasztóval és szalaggal, tűvel és cérnával, kapcsokkal és madzagokkal. (...)
A felnőttdolgok meghaladják a képességeimet. Azt kívánom, bárcsak lenne olyan varázserőm, amivel helyre tehetném az ilyesmit is. De nem tehetek mást, mint hogy itt vagyok. Mindig itt leszek.”
                                                                                    (Pam Brown)

10 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk Martina!
:)
Szilvi és a Fiúk

Edina írta...

Boldog szülinapot Martina! Remélem nem vagy babonás és szerencsés lesz ez a 13!

Noémi írta...

Isten éltessen szülinapod alkalmából Martina!!!

Raindrop írta...

Isten éltessen Martina, egészségben, boldogságban!

Méhn Niki írta...

Nagyon Boldog Szülinapot Martina! :))

Andi írta...

Nagyon sok boldog szülinapot kívánunk Martina!

Martina írta...

Köszönöm szépen! :)

Timi írta...

Martina! Boldog Születésnapot kívánok Neked így ismeretlenül is, remélem egyszer tudunk találkozni is! Timi (és a csajok is;)

Jess írta...

Boldog szülinapot! :)

Andi írta...

Boldog szülinapot Martina, így utólag!