2010. január 18., hétfő

A MenDan-ban voltunk… II.

Újra itthon… Valahogy túl rövid volt ez a hétvége ahhoz, hogy együttérzően bólogassak, ha valaki most azzal jönne, hogy  “ugye, mindenütt jó, de legjobb otthon”…
Martina először mérges volt, hogy a suliból nem hazafelé jövünk. Szerintem attól tartott, hogy az Ikeában kell majd 3 órát bóklásznia egy 2,5 évest vonszolva maga után addig, amíg az anyja meg nem unja a vásárlást.
Gántnál nyomtam a kezébe a GPS-t, majd diktáltam az uticélt. Persze, hogy örült. :)

IMG_0870A szállodában még javában tartott a karácsony, legalábbis, ami a dekorációt illeti. Persze nem bántam, tőlem kitarthatna ez a hangulat az első kerti grillezésig is, sőt azzal is kiegyeznék, ha a húsvéti nyuszi, a mikulással küldené el az ajándékát.
IMG_3541Az étterem bejáratánál még karácsonyfa is volt. Alig tudtam lebeszélni Mincsikét, hogy ne vegye el, és ne bontogassa ki az üres papírdobozokat ajándékokat, amiket alá tettek tett a Jézuska.
Nem fotóztunk most sokat, hiszen voltunk már itt korábban, és valljuk be csak gond a fényképezőgép, pláne a medencetértben.
IMG_3434Mutatom is, ha már megemlítettem. Még mindig szép, és nagyon király!!! Jobb oldalt az a vaskos kövekkel kirakott “oszlop” az egyik lift, ami persze üveges, csak itt oldalról fényképeztem. Nagyon látványos. (Ha figyelmesen nézed, Martinát és Mincsikét is láthatod a képen.)


IMG_3463Ez a medencetér teteje közelről. Nagyon szép élőben. Efölött még van 2 emelet, ahol szobák vannak, csak azért ilyen világos, mert a legtetején is hasonló üvegezés van.

 
IMG_3480Ilyen, így fényből nincs hiány. Van is növény bőven a folyosókon, bár most kicsit viharvertek voltak, de szerintem csak a nagy meleg miatt.

IMG_3481

Nagyon meleg volt az egész hotelben, de hogy a szobánkban és a fürdőszobában mennyire, azt el se tudjátok képzelni. Nagyon. Túlságosan is. Nem volt ám órákig trónolás és újságolvasás, menekültünk ki. De legalább a fürdőköpeny megszáradt 10 perc alatt, és megfázástól sem kellett tartani.
A hotelt csak egyszer hagytuk el, miután megláttuk a minibár árlistáját úgy döntöttünk, hogy átsétálunk a boltba. Ezt leszámítva házon belül töltöttük a hétvégét, szigorúan pihenéssel.
IMG_3450 IMG_3469 IMG_3474

Mincsike nagyon boldog volt és végig nagyon vidám. Kb. óránként kérdezgette, hogy ugye még nem megyünk haza? Bajban is voltam szombat este, hogyan készítsem fel a hazaútra. Azt ugye nem mondhattam, hogy “holnap sajnos haza kell mennünk”, mert abból tuti világraszóló hiszti kerekedett volna. Végül, mintha örömhírt közölnék, kb. ezt mondtam neki: “Ma még nem megyünk ám haza, még egyet itt alszunk, és csak holnap kell hazamennünk." Így megúsztam a sírást és még egy finom öleléssel is megajándékozott, annyira örült.
Sokat fürödtünk és amint látjátok, még Mincsike is kipróbálta az élményelemeket. A vizet sajnos nyalogatta, hiába szóltunk rá. Ha nem a vizet, akkor a vizes úszógumit, vagy a vizes kezét.
IMG_3334Fürdőkádas szobát kaptunk sajnos. Elsőre megörültem neki, de aztán már bántam, hogy nem kértünk másikat.




IMG_3321

Nagyon csúszott. Mondjuk Mincsike ezt kifejezetten élvezte…




IMG_3499 …akárcsak a játszószobát. Igazi gyerekparadicsom, nem csoda, hogy nem akart hazajönni.



IMG_3513 IMG_3526 Nagyon tetszett neki a Mincsi-méretű wc és mosdó is. Bölcsiseknek, ovisoknak ez már megszokott tudom, de ő még nem látott ilyet. (A második képért bocsi, de annyira édes…)
IMG_3519 IMG_3518
Nagyon jókat ettünk – persze többet, mint terveztem, de egyszerűen képtelen vagyok ellenállni a sok finomságnak. Büférendszerű volt a vacsora is, és én becsülettel végigkóstoltam mindent. Egy számomra ehetetlen étel volt, az a marhahús stroganoff-módra, de ennek valahol örültem is. Eddig ugyanis még nem találkoztam olyannal, ami nekem ne lenne finom, vagy legalábbis ehető.
Szombat este megint lementünk fürdeni de ezúttal csak Martinával, mert Apa vállalta, hogy elaltatja Mincsikét. 9-kor kezdődött a buli, a világítást lekapcsolták, csak diszkófények voltak, és zene, majd jöttek hastáncosok is. Hangulatos volt, kár lett volna kihagyni.
Jól érzetük magunkat, kicsit feltöltődtünk.
Mutatok még néhány képet a legkisebbről, aztán megyek, mert kezdődik az este.
IMG_3392 IMG_3368 IMG_3352 IMG_3365 IMG_3306 IMG_3308

7 megjegyzés:

Szilvi írta...

Még olvasni is felüdülés volt!
örülök, hogy jól éreztétek Magatokat! :D

Tinca írta...

Szia Szilvi!
Ti mikor mentek legközelebb és hova?

Raindrop írta...

Hú, jó kis kiruccanás! :)
Remek hely, nem is csodálom, hogy a kiscsajszi nem akart hazajönni.
Igazi kis birodalom, a wc-s kép pedig csúcs! :D Hipercuki!

Andi írta...

Örülök, hogy megint szuperül éreztétek magatokat! Mi tagadás rám is rám férne egy kis kiruccanás!
Jók a képek is.

Reál-Energo Mérnökiroda és Szolgáltató Kft. írta...

Sziasztok,

Nahát, hogy milyen szuper kis helyen voltatok!:)
Mincsike nagyon édes.
Jók a képek.

:D
Puszi
Maya és a csajok.

Lizzy írta...

Mindenki milyen kedveseket ír...pedig ez kamu..mert mindenki szívből utál Titeket, hogy ilyen ocsmány helyen sütkéreztek míg mi itthon a hidegben vacogunk....
Mincsi teste valami zabálni való a fürdőrucis képeken(is)...és tényleg felszedett pár kilót..
miért van rajta felső rész???
Én is fogok adni Lizzyre nyáron? Meghülyültek a lányos anyukák? Rajtam anno még csak egy bugyika volt, azt csá.
Az üvegtetős képeket külön utálom, szerintem töröld a bejegyzést, undorító:)
őszinte szeretettel: Gigi

Kiss Zsu írta...

Gigihez csatlakoznék, és megígérem, ha én megyek nyaralni, nem teszek fel képeket! :):)