2010. január 2., szombat

Sok-sok kép és néhány üzenet

Mutatok néhány képet, ami eddig valamiért elmaradt. Elsősorban Andira és Petire gondoltam, amikor válogattam őket, de mást is megszólítok, úgyhogy nem átlapozni. :)

Kezdem néhány nagyhóssal… Imádtuk, de sajnos nagyon hamar elolvadt, karácsonyra nem maradt belőle semmi.
IMG_3022  IMG_3074

IMG_3070IMG_3041 
Valamiért ezekről a képekről beugrott a Delta főcím zenéje, és a szánhúzó emberek, Nektek is?IMG_3011IMG_3010 
Az autóm, mielőtt Mincsikével letakarítottuk volna, és Maja labdája a kertben. (Az autómról jut eszembe, van már érvényes jogsim, tessék megdicsérni.)
IMG_0796IMG_0797

Itt pedig az utcánk és az út Tatára. Egy ideje nem láttátok ilyen fehéren, ugye Barátnőm? Remélem idén már fogjátok Ti is.
IMG_0799Ismerős ez is gondolom. Éppen vásárolni mentünk. Előző nap Pesten ért minket a hózás, 2 óra alatt értünk haza. Szabályosan halálfélelmem volt az úton, legrosszabb rémálmaimban ne jöjjön elő. Még szerencse, hogy Apa és Mincsi egy hős volt. Apa azért, mert hazaértünk épségben, Mincsi pedig azért, mert ahogy a Westendtől elindultunk, közölte, hogy “keekakíni”, és kibírta hazáig. (Zsu! Bocsi, hogy nem szóltam, nem fért volna bele sajnos, hogy talizzunk, de nem felejtettem el, hogy mit ígértem.)
IMG_3203Le szerettem volna Nektek fényképezni a tatai karácsonyi fényeket, de ha vakuztam nem látszódott belőle semmi, ha meg nem, akkor ilyen pocsék elmosódott lett az egész. (Raindrop, most már komolyan kérlek, hogy kupálj ki kicsit, mert kétségbeejtő a bénaságom.) Tessék a szándékot értékelni! Szép volt egyébként és viszonylag igényes, de csak a körforgalomig, aminek a közepe egy adventi koszorú most is.
IMG_0832Ez pedig egy nagyon szép betlehem, kézzel faragott szobrokkal itt a faluban az iskolánál az út mellett.


IMG_2941

Ezt csak úgy mutatom, mert büszke vagyok rá. Virágzik az orchideám!!! Egyet már tavaly kinyírtam. Még szerencse, hogy anyukám hitt bennem, és vett nekem egy másikat még a nyáron szülinapomra. Nagyon szép, nagyon imádom!
Végezetül még néhány kép, csak mert szépek… Hát persze, hogy Mincsike lesz rajtuk. :)
IMG_2972kicsi IMG_2975
IMG_2985 IMG_3001
Na úgy hirtelen ennyi, amit képekben szerettem volna elmondani. Mesélnivaló még van bőven, igyekszem a napokban bepótolni.
Néhány privát üzenettel zárom ezt a posztot, bocsi…
Vicus! Ígérem összekapom magam és írok. Skype-n ritkán vagyok, sőt, gépnél is ritkán vagyok mostanában. Olykor megbolondul, majd én is tőle, és inkább be se kapcsolom.  Apa most Martináéval van inkább elfoglalva, mert az meg sajnos el se indul.
Fiametta! Örülök, hogy Ti is itt vagytok velünk, még ha nem is látlak. Puszi. :)
Ketty! Papírkutyák kivégezve – vicces volt, tetszett, köszönöm! A Twilight pedig… (sóhaj)… vajon én imádom jobban, vagy a Keresztlányod?
IMG_3186kicsi Utólagos engedelmeddel ezt a képet még idebiggyesztem, imádom.
Többieknek: Mincsi és “Tomás” az unokatestvére. Szenteste készült a kép, mindenféle külső beavatkozás, koreográfia nélkül. Egyszer csak észrevettem, hogy ott fekszenek. Ekkora a szerelem. :)

2 megjegyzés:

Raindrop írta...

Tinca!
Ezek a képek baromi jók! :)
Sötétben én se tudok jól fotózni, ahhoz külön olyan beállítások kellenek, amik az én olcsóbb gépemen nincsenek! De nem tudom mi a baj, szerintem remek képeket fotóztál! Nekem nagyon tetszenek! :)

Ez a kiscsaj pedig csúcs!
A kedvenc képeim a rózsaszín felsős, farmeros. Amikor zsebre van dugva a keze, és a mellette lévő! :D
És annyira bírom a zseróit. ha kinövi majd küldjétek el nekem, beletuszkolom magam! :D
Kár, hogy az én időmben nem voltak ennyire jó darabok! Igazán jó ízlésetek van!
A sapija is vagy kendőszerűség is nagyon bejön!
Egy kis tündér! :)

Raindrop írta...

És annyira bírom a SZeróit...
elnézést, félreírtam!