2010. január 20., szerda

Mit rejt a táskám…?

taskakerdes_kRaindroptól kaptam a minap még egy kérdést. Örültem neki, szeretek játszani.
Hogy mit rejt a táskám? (Címkéjét Gigi kedvéért tettem láthatóvá.)

Kézfertőtlenítő, sminkcuccok, egy zacskó ropi, tükör, pénztárca (puszi Gigi), bevásárlókocsi-érme (puszi Sógornőm), körömcsipesz, papírzsepi, tic-tac, 4 tisztasági betét, 3 tasak flector, 1 megkezdett levél algopyrin, sebtapasz, alkoholos szemüvegtörlő, telefonom, kézkrém, kedvenc illatom, toll, mekis kuponok, még egy tic-tac, cumitartó – benne két cumi, kocsikulcs elefánis kulcstartóval (puszi Martina) és Londonos kulcstartóval (puszi Gigi), fésű, iratok, cigi (öngyújtót nem találtam), szappanlapocskák, Domestos törlőkendő (nem nevetni!), két hajgumi Mincsikének, egy hajgumi nekem, egy gomb (fogalmam sincs miről esett le), 2 db csomagolt fogvájó,  még egy cukorka…
Ami nincs a képen, de a táskámban volt, csak kidobtam: 1 használt papírzsebkendő, 1 üres rágóspapír. 
IMG_3573 Akinek a táskájába belekukkantanék: Szilvi, Vicus és Andi.

1 megjegyzés:

Lizzy írta...

hééé..az nem a TE kulcstartód...Tináé!!!! Lopós dög....

Egyébként nagyon tetszika táskád, a tartalma pedig igazi nőcis káosz:)