2010. január 26., kedd

Kinek van ma szülinapja?

Martina meghívta néhány barátnőjét egy kis szülinapozós, gyrosevős, tortaelfújós, szánkózós, szalmabálán ugrálós, wiizős vasárnap délutánra. Erről még nem is meséltem.
IMG_3698Képeket ne várjatok, csak ezt az egyet tudom mutatni, mert amint a kezembe vettem a fényképezőgépet, a 6 lány 6 felé futott.
Az eredeti terv az volt, hogy én majd Minervát lefoglalom az emeleten, hogy a csajok nyugodtan birtokba vehessék az alsó szintet. Na ez nem jött így össze, ugyanis Minicsike ezt az egészet úgy értelmezte, hogy a lányok azért jöttek, hogy vele játszanak, és nem volt hajlandó elmozdulni mellőlük. Nem erőltettem, mert úgy vettem észre, hogy a lányoknak sincs ellenére a dolog. Kézről kézre járt Mincsi, hol az egyik lány ölében ült, hol a másikban. Mindig volt valaki, aki játszott vele, de legtöbbször mindannyian.

Hatalmas sírással nyugtázta Mincsikém, amikor az utolsó kislány is elment, hogy ennek a jónak is vége lett. “Máskor is eljönnek a lányok?” – kérdezte bólogatva. Lányok, máskor is eljöttök, ugye?

Ez a szülinap egyébként egy komoly testvéri vitára adott okot, amit azóta sem sikerült tisztázni.
Kinek is van ma szülinapja… Mincsike szerint “Mincikének”. És a torta is az övé. Na meg ajándék is neki jár. Egy darabig próbálkoztunk, aztán ráhagytuk, mert reménytelennek találtuk, hogy meggyőzzük. Mi tudjuk, Ti is, és ezúton köszönjük a sok jókívánságot!
IMG_3723

2 megjegyzés:

Lizzy írta...

jajj,pedig de vártam a képeket...akár csak egy fél lányról...ahogy fut ki a képből:(
Igen, Martina baba, Boldog öregedést, eszméletlen hogy ilyen nagy vagy már!
A torta undorító...asszem ma IS sütök csokitortát...:p
Lassan poroltót is mellékelni kell ám a tortádhoz, nagylány!
Örömmel láttam, hogy nem számgyertya van a tortán...utálom a számgyertyákat.
Majd meséljetek, mit kapott a Nő!
Millcupp, mégegyszer Happy Birthday Tinaaaa!!!!!
Gigi

Tinca írta...

Gigi, Neked majd mutizok féllányosat. :)
Én is mondtam Martinának, hogy lassan beszakad a torta teteje, de erre csak mosolygott és tudom, hogy arra gondolt, hogy ja, majd júliusban.
A számgyertyát én sem szeretem. :)