2010. január 31., vasárnap

Bogádi vidi

Egy korábbi videót feltöltöttem, lejátszottam, majd felhívta a figyelmemet a Youtube, hogy választhatok: megnézem újra, vagy nézek valami hasonlót.
A hasonlók között bukkantam erre – nem is mondtad Vicus -, és igen megörültem, mert sajnos nekem ez elveszett a gépemről.

2008-ban készült, az 1 éves szülinapon innen, és néhány száz km-en túl Bogádon, Vicuséknál. 
Nagyon jó emlékezni arra a napra.

1 évvel később nálunk találkoztunk újra.
IMG_0840kicsi[3] Idén mikor és hol???

2 megjegyzés:

Raindrop írta...

Hát kérem szépen!
Ma este végignéztem vagy 8 db Mincsikés videót, és baromi jól szórakoztam. :D
Az interjús és a sajtos sírós az abszolút kedvenc, bár a sírjál nekem még mindig sirály. :DDD De ugye nem baj? Ez így akkora poén!
A házatok pedig gyönyörű szép! Igazán remek ízléssel lett berendezve!

Vicus írta...

Szijjja Drága!

Nekem még megvannak, viszont töröltem a gépről a dvd író progimat. :( Igen, ez olyan Vicusos dolog, de ígérem, ha lesz ismét, akkor küldöm!!!

Puszi